Az NFT-k, azaz a nem-fungibilis tokenek, a digitális művészet világában robbantak be, és mára számos nagyvállalat is felismerte bennük a lehetőséget. A Coca-Cola sem maradhatott ki ebből a trendből, és most egy különleges kollekciót mutatott be a nagyközönségnek.
A Coca-Cola NFT kollekciója
A Coca-Cola legújabb "Masterpiece" NFT kollekcióját a Base-en, a Coinbase Ethereum Layer 2 hálózatán mutatták be. Ez a lépés a Coinbase "Onchain Summer" kampányának része, amely számos on-chain művészeti, játék- és zenei projektet ünnepel.
A kollekcióban olyan híres műalkotások kapnak helyet, mint "A Sikoly" vagy a "Gyöngyfülbevalós lány", melyeket modern művészek, mint Aket és Vikram Kushwah alkotásaival kombináltak, mindezt a Coca-Cola ikonikus üvegével ötvözve.
A kollekcióból nyolc különböző NFT változat érhető el, az árak 0.0011 ETH-tól 0.014 ETH-ig terjednek. Néhányukat még az eredeti ár alatt is árulják az OpenSea platformon, noha a mint.fun platformon kerültek létrehozásra. Összesen több mint 50,000 NFT-t hoztak létre, melynek mintázása a múlt héten ért véget.
Érdekesség, hogy a Coca-Cola nem most lépett be először az NFT-k világába. 2021-ben már árvereztek el egyedi NFT-ket, amelyekből több mint 575,000 dollárt gyűjtöttek jótékonysági célra. 2022-ben pedig a Pride Hónap alkalmából mutattak be gyűjthető NFT-ket.
Az "Onchain Summer" kampány augusztus 30-ig tart, és számos partner projektet mutat be, köztük a Coca-Cola, Manifold, Optimism és OpenSea munkáit is. A Base platform, melynek már több mint 100,000 aktív napi felhasználója van, jelentős érdeklődést váltott ki, és az Ethereum skálázási területén kiemelkedő szereplővé vált.
A Coca-Cola új NFT kollekciójával ismét bebizonyította, hogy képes lépést tartani a legújabb trendekkel. A klasszikus és modern művészet találkozása, ötvözve a márka ikonikus elemével, egyedülálló élményt kínál az NFT gyűjtőknek és rajongóknak egyaránt.