A kriptovaluta iparban a vezetők közösségi médiás jelenléte nem újdonság. Sokan dicsérték a Binance vezérigazgatóját, CZ-t, azért, mert hajlandó volt közvetlenül megosztani gondolatait a közösségi médiában és interjúkban. Az őszinteség és az autentikusság mindig is elismerésre méltó tulajdonságok voltak a vezetőkben, de szavaiknak jelentős súlya van.
Egy másik kriptovaluta-ipari vezető, Sam Bankman-Fried, aki szintén aktív volt a Twitteren, megtanulta ezt a leckét a nehezebbik úton. Átélhette, hogy a korábbi módszere, amelyben végig hazudott és csak a "szükségesen kötelező dolgokat" mondta el, nem hozta vissza az FTX-et.
A közösségi média, különösen a Twitter, remek platform a vezetők számára, hogy közvetlenül kommunikáljanak a közönségükkel. Azonban a kriptovaluta ipar gyorsan változó és rendkívül versenyképes jellege miatt a vezetőknek óvatosnak kell lenniük azzal, mit és hogyan osztanak meg. Egy rosszul megválasztott tweet vagy nyilatkozat komoly következményekkel járhat egy vállalat számára.
A Binance és más kriptovaluta vállalatok vezetőinek mérlegelniük kell a közösségi médiában való jelenlétüket. A közvetlenség és az őszinteség értékes, de a felelősségteljes kommunikáció és a stratégiai gondolkodás elengedhetetlen a sikerhez.